Ostatnie Wpisy

MAR

25

linkologia.pl spis.pl
 

Semka wszystkim!!!Pokazuję językśmiech

Wiecie co dostałam fon już w piątek gdy tata wrucił z pracy.Poprostu przeprosiłam Go no i oddał. A w czoraj gdy z nim rozmawiałam powiedział że dziśaj mam czekać na niego bo chce mi fundnąć nowy fon:-) Aco do Walduśa to jesteSmy nadal razem i jestem bardzo szczęśliwa!!! powiedział że nie zostawi mnie nigdy. Nasza Paulinka wyzdrowiala i jest oki.

 

MOGLIBYŚCIE MI DORADZIĆ????

Chodzi o to ze moj brat 29 sie żeni no i ja jak zawsze chciałabym wyglądać pięknie. Kupiłamsobie juz sukienke ale ona mi sie juz nie podoba i musze kupic cos nowego więdz jeśli znacie jakieś linki adresy stron gdzie znajduja się za*****te sukienki różne dodatki no i buty to podajcie mi prosze.

                                                     No to koncze pozdrowionka buzkaPocałunek 

                        PS: CZEKAM NA KOMENTARZEUśmiechPerskie okoUśmiech

kalusa   tagi: s-z-c-z-e-s-c-i-e

MAR

21

linkologia.pl spis.pl
 

KATASTROFA!!!

 

Moj tata zabral mi telefon tak nagle to zrobił. Boje się teraz że Waldek pomyśli ze mam wyłączoy telefon dla tego ze go juz nie chce ze zrobiłam to celowo a to nie prawda!!!!!!!!!!!!!!! Ja już nie wiem jak mam prośic tatę zeby mi oddał fon całą noc płakałam krzyczałam ale  to nic nie działa ja juz  nie mam sił wydobywac z siebie placzu ani zadnego glosu.   Dajcie mi jakiEs rady bo ja go nie chce stracic jest naj ważniejszą osobą w moim życiu nie wiem co zrobie gdy juz nie bedziemy razem!!!!!  Co ja mam robic???

 PłaczęMarszczę brewWycieMarszczę brewPłaczę

 

DUZO BYM DALA ZEBY TERAZ PRZECZYTAŁ TĄ NOTKE, ROBIE JĄ Z MYŚLĄ O NIM I O TYM ZE JA PRZECZYTA ALBO CHOCIAZ ODPOWIE NA MOJĄ WIADOMOSC. PECH CHCIAŁ ZE WYPADŁ MI JEGO NUMER Z GŁOWY!!!:-(

RATUUUUNKUU!!!!!!!!!!

kalusa   tagi: s-m-u-t-e-k

MAR

20

linkologia.pl spis.pl
 
Moj chlopak

Hej mam prośbe dajcie mi jakies rady!

Juz wam mowie o co chodzi, Mam cłopaka na imie mu Waldek jest cudownym kochanym ale i wrazliwym chlopakiem. Bardzo sie kochamy mamy nawet plany na przyszłośc i bardzo chcialambym zeby one sie zrealizowały. Mamy problem mieszkamy od siebie ok.360km, jest nam bardzo ciezko brakuje mi go bardzo, nie moge go przytulic gdy tego potrzebuje. Moje kochanie boi sie ze go zostawie mówi ze on jest brzydki i nie pochodzi z bogatej rodziny ale tak nie jest jest ladnym chlopakiem ale nie moge mu wbic do głowy ze go nigdy nie zostawie czasami w to wierzy a czasami ma takie dziwne dni ma kompleksy pare razy mi mowil ze sie zabije i tak dalej. Mowi mi ze niechce mnie stracic ale w sobote gdyby nie mnie moj brat to bym go stracila chcial mnie zostawic normalnie serce mi stanelo. Jesteśmy razem juz prawie 8 miesiecy. Czesto sie kucimy ale godzimy sie, boje sie ze kiedys tego nie wytrzymamy i skonczymy to a ja  nie chce by do tego doszlo!!! Ja jeste dziewczyna ktora bardzo czesto choruje na powazne choroby ale On mnie i tak nie zostawil. Mamy coreczke Pauline tzn. nie doslownie nasza  bo to dziecko mojej kolezanki ale ja jestem jej matka chrzestna a pati sie nia nie interesuje!!!:-( mieszka ze mna z moim bratem i z moimi rodzicami mowi do mnie"mamo" a do Waldusa "tato' teraz jest bardzo chora lezy w szpitaluPłaczę. Wydaje mi sie ze Walduś ja zaakceptowal i jestem bardzo szczesliwa ze ich mam. Ale wracajac do mojego problemu ostatnio mam dola opuscilam sie w nauce i wogole przeklinam  a jemu to sie nie podoba prze ze mnie coraz czesciej sie kucimy mam do nieg pretesje ze go nie ma przy mnie ze mnie obraza ale tak nie jest moze czasami nie podswiadomie mnie urazi ale to nic zlego on wtedy zwala cala wine na siebie ale ja tak nie chce nprawde go kocham i zrobie wszystko zeby go nie stracic. POWIEDZCIE MI CO MAM Z TYM ZROBIC???

 NiezdecydowanieMarszczę brewPłaczę

PS:Jezeli macie mi cos do powiedzenia piszcie na moj adres: kalina-kcz@wp.pl lub jola-jcz@wp.pl       prosze was o rady:-(!!!

kalusa   tagi: milosc

MAR

20

linkologia.pl spis.pl
 
cos o zwierzakach

SEMKA WSZYSTKIM!!!śmiechUśmiech

Dodam  dziśaj notkę o psach napiszę w niej co nie co o nich.

 

PIES- pochodzi z rodziny psowatych, najczęściej udomowiony przez człowieka, ssak mięsazerny, spokrewniony z wilkiem szalakem i kojotem. Istnieje ponad 300 ras, różnią się od siebie wzrostem, owłosieniem, przydatnością dla człowieka i pokrajem. Żyje srednio 15-18lat, dojrzałośc płciową osiąga między 6 a 10 miesiącem życia.Ruja u suki występuje 2 razy w roky.

No to na razie tyle pozdrowionka buzka:-)Perskie okoPocałunek

kalusa   tagi: slodziaki

MAR

19

linkologia.pl spis.pl
 
pierwszy wpis

HEJ WSZYSTKIM

Na poczatek co nie co o mnie. Mam na imie Kalina miezkam w warszawie mam 18 lat. Moje hobby to plywanie gra w siatkowke.Lubie sie takze ucyc ale to nie moje hobby. Gram na skrzypcach od 9 lat. Mam psa Kije i dwa ktki perskie jeden to Sniezek a druga kici to Pysia. pozdrowionka papa:-)

kalusa   tagi: serdusa

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
252627282912
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

inesss | canionka | spyra1 | madzioxy | marika90 | Mailing